Τρίτη, 14 Οκτωβρίου, 2025

Κάτια Δανδουλάκη: «Ήμουν βουλιμική στη δουλειά, είχα να κάνω 50 χρόνια διακοπές»

Η Κάτια Δανδουλάκη φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Buongiorno» και μεταξύ...

Στην Ευρωβουλή η γραμμή «βόμβα» του ΟΣΕ!

Επίσημη διαμαρτυρία στο Ευρωκοινοβούλιο, με αφορμή τα πρόσφατα αποκαλυπτικά...

Ντένια Στασινοπούλου – Βασίλης Μπούτσικος: «Η φιλία είναι ύψιστη αξία»

Αναµφισβήτητα το νέο ξεχωριστό σίριαλ, µε στοιχεία µαύρης κωµωδίας, «Το παιδί», σε σενάριο του Παναγιώτη Ιωσηφέλη και σκηνοθεσία του Στέφανου Μπλάτσου,

Η Καλλιμάνη και τα ιπτάμενα γαρίφαλα

H Ιουλία Καλλιμάνη με αφορμή τις εμφανίσεις της μίλησε...

Ο ΟΠΑΠ επενδύει με συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών του

Η παροχή μιας κορυφαίας εμπειρίας διασκέδασης αποτελεί βασικό πυλώνα των δραστηριοτήτων του ΟΠΑΠ, τόσο για το δίκτυο των καταστημάτων του, όσο και για τις online πλατφόρμες της εταιρείας.

Για να επιτευχθεί αυτό, κρίσιμο ρόλο παίζει η εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της εταιρείας, δεδομένου ότι η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο εμπορικό δίκτυο και το πιο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο online προϊόντων στην ελληνική αγορά. Άλλωστε, καθημερινά, εκατομμύρια πελάτες αλληλεπιδρούν με τον ΟΠΑΠ, είτε στα περισσότερα από 3.500 καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY, είτε στις πλατφόρμες Pamestoxima.gr και Opaponline.gr, είτε στο δίκτυο μικρής λιανικής.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΠΑΠ επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη του σε αυτό τον τομέα. Σήμερα, η ομάδα εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ αποτελείται από περισσότερους από 140 εργαζόμενους, οι οποίοι ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στα αιτήματα και τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών της εταιρείας.

«Στον ΟΠΑΠ βάζουμε τους πελάτες και τους συνεργάτες σε πρώτο πλάνο. Η άρτια εξυπηρέτηση και η υποστήριξή τους αποτελεί, λοιπόν, προτεραιότητα για εμάς. Στη βάση αυτή, επενδύουμε διαρκώς στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού μας και στην ανάπτυξη των ικανοτήτων τους. Ταυτόχρονα, αξιοποιούμε σύγχρονες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρουμε μια βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης και να διαχειριζόμαστε άμεσα και γρήγορα τα αιτήματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση», σχολιάζει ο Θοδωρής Βελάνας, Contact Center, Supply Chain & Field Services Director του ΟΠΑΠ.

Ο Θοδωρής Βελάνας, Contact Center, Supply Chain & Field Services Director του ΟΠΑΠ

Οι ομάδες εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ δέχονται περισσότερες από 1,5 εκατ. κλήσεις τον χρόνο από πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης δεν υπερβαίνει το 1 λεπτό, στο 75% των περιπτώσεων, ενώ το 25% των περιπτώσεων εξυπηρετείται εντός 5 λεπτών κατά μέσο όρο. Επιπλέον, οι άνθρωποι του ΟΠΑΠ πραγματοποιούν περισσότερες από 600.000 επαφές ενημερωτικού περιεχομένου.

Οι βέλτιστες πρακτικές του ΟΠΑΠ 

Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών του, ο ΟΠΑΠ διαθέτει τρία αποκλειστικά Contact Center site, με περισσότερους από 120 εργαζομένους συνολικά. Επιπλέον, έχει συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με δύο  κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών Customer Service στην Ελλάδα.

Παράλληλα, επενδύει σε τεχνολογικές υποδομές και στα κανάλια επικοινωνίας με τον πελάτη. Μεταξύ άλλων, ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί ψηφιακούς βοηθούς (chatbot) με δυνατότητες κατανόησης φυσικής γλώσσας, πλατφόρμες διαχείρισης κλήσεων με δυνατότητες προτεραιοποίησης, καθώς και ειδικευμένες εφαρμογές επικοινωνίας για κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, η διαχείριση των αιτημάτων των πελατών γίνεται από εξειδικευμένους εργαζόμενους, ώστε η μεγάλη πλειοψηφία να επιλύεται από την πρώτη κιόλας επαφή.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ απέσπασαν πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023. Συγκεκριμένα, ο ΟΠΑΠ τιμήθηκε με Distinction Award ως «Οργανισμός της χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών», ενώ η Ομάδα Εξυπηρέτησης του ΟΠΑΠ απέσπασε Distinction Award στην κατηγορία «Καλύτερη αξιοποίηση της Φωνής του Πελάτη».

Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι η εβδομάδα 29 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2024 ήταν αφιερωμένη από τον ΟΠΑΠ στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, που εξυπηρετούν καθημερινά τους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε σειρά δράσεων προκειμένου οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ να ενημερωθούν για την αξία της εξυπηρέτησης πελατών και να γνωρίσουν από κοντά τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης και του call center. Πραγματοποιήθηκε, μάλιστα, βράβευση των ανθρώπων της Ομάδας Εξυπηρέτησης Συνεργατών και Πελατών που ξεχώρισαν για τη συνεισφορά τους το 2023.

Οι άνθρωποι της Ομάδας Εξυπηρέτησης Συνεργατών και Πελατών του ΟΠΑΠ που βραβεύθηκαν

spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Παντρεύτηκαν λίγο πριν το μαιευτήριο – Λαμπερός γάμος στην ελληνική σόουμπιζ!

Οι δυο τους ενώθηκαν την Παρασκευή με τα δεσμά του γάμου σε μια λαμπερή τελετή, αλλά για λίγους κι εκλεκτούς.

Μαλέσκου – Δανιάς: Γάμος στο κενό

Ολοένα και βαθαίνει η κρίση στον γάμο της Ιωάννας...

Κατερίνα Καινούργιου: Η νέα εμφάνιση που προδίδει την εγκυμοσύνη

Η Κατερίνα Καινούργιου όλο και παίρνει κιλά με τη κοιλίτσα της να φουσκώνει καθώς όλα δείχνουν πως διανύει προχωρημένη εγκυμοσύνη

Νέος χωρισμός στην ελληνική σόουμπιζ – «Δεν είμαστε πια μαζί»

Η τραγουδίστρια αποκάλυψε on camera τον χωρισμό της

Δεν είναι γνωστό μοντέλο αλλά η πανέμορφη κόρη Ελληνίδας πρωταγωνίστριας

Η όμορφη κοπέλα της φωτογραφίας είναι η κόρη της

∆εν ξέφυγαν από τη θάλασσα οι γιοι του ναυάρχου και βουλευτή Αποστολάκη

Δεν ξέφυγαν από τη θάλασσα οι γιοι του ναυάρχου...

Αντώνης Βουγιουκλάκης: Γενέθλια τον μικρό αδελφό της Αλίκης

Γενέθλια είχε ο Αντώνης Βουγιουκλάκης. Ο αδελφός της αείμνηστης Αλίκης Βουγιουκλάκη γιόρτασε τα 89α του γενέθλια με την οικογένειά του