Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου, 2025

Αγανάκτηση του Νίκου Πλακιά που έχασε κόρες και ανιψιά στα Τέμπη από...

Την αγανάκτηση του Νίκου Πλακιά, που έχασε τις δίδυμες κόρες και την ανιψιά του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα, προκαλούν οι... προβοκατόρικες αναρτήσεις

Συγκίνησε ο Ετεοκλής Παύλου on air: «Σαν σήμερα πριν από 13 χρόνια...

Ο Ετεοκλής Παύλου το πρωί της Δευτέρας μέσα από την εκπομπή «Breakfast@star» μίλησε για τη βραδιά που τον πυροβόλησαν και έμεινε ανάπηρος καθώς συμπληρώθηκαν 13 χρόνια.

Πέθανε η Άννα Κυριακού

Έφυγε από τη ζωή η Άννα Κυριακού. Τη δυσάρεστη...

«Porto Leone»: Ο Γιάμαρης αρχίζει να έχει υποψίες για τον Γρηγόρη

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Porto Leone: Στη γειτονιά...

Με το αζημίωτο στη Ροδόπη – Στη Διαύγεια η χάρη των Γεωργαντά, Ουγγαρέζου και Κωνσταντάρα

Για τη μεταφορά, τη διαμονή και τις τοπικές μετακινήσεις της τριάδας διατέθηκαν 2.200 ευρώ

Μόνο κόκκινο χαλί δεν έστρωσε η Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης στους παρουσιαστές Θέμη Γεωργαντά, Δημήτρη Ουγγαρέζο και Λάμπρο Κωνσταντάρα, τους οποίους φιλοξένησε σκορπώντας χρήμα πριν από έναν μήνα με σκοπό να προβάλουν με την ιδιότητα (;) και των influencers (;), με το αζημίωτο, την περιοχή στους ακολούθους τους!

Οι τριάδα των παρουσιαστών για ένα διήμερο επισκέφθηκε στο πλαίσιο της δράσης για την τουριστική προβολή της περιοχής σημαντικά αξιοθέατα της Ροδόπης, όπως η Κομοτηνή, η Μαρώνεια, το αρχαίο θέατρο, παραλίες και αθλητικές εγκαταστάσεις, ξεναγήθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Μανώλη Ταπατζά και είχε την ευκαιρία τρώγοντας και πίνοντας να γνωρίσει τοπικά προϊόντα και τους κατοίκους της περιοχής.

Βέβαια, αυτό το διήμερο ίσως θα κόστιζε στην Περιφέρεια λιγότερο ακόμα κι αν επιστράτευε την… Τούνη για την προβολή της, καθώς το συνολικό «κοστούμι», σύμφωνα με την απόφαση που ανέβηκε στη Διαύγεια, έφτασε το ποσό των 18.500 ευρώ!

Αναλυτικότερα, για τη μεταφορά, τη διαμονή και τις τοπικές μετακινήσεις της τριάδας διατέθηκαν 2.200 ευρώ. Η αμοιβή τους, η ασφάλιση, η οργάνωση και η ξενάγηση ανήλθαν στο ποσό των 11.000 ευρώ. Και η σίτιση των τριών και των συνοδών τους για μόλις δύο ημέρες έφτασε τα 500 ευρώ!

Σε αντάλλαγμα, οι τρεις παρουσιαστές συμφώνησαν να προβάλουν ως influencers (!) τις εμπειρίες τους.

Συγκεκριμένα, η απόφαση προέβλεπε:

Προβολή εμπειριών τους (των τριών παρουσιαστών) μέσω των καναλιών τους στα social media
 Δημιουργία σύντομης εκπομπής που θα δημοσιευτεί από τα

social media της ΠΕ Ροδόπης

 Φωτογραφικό άλμπουμ από την επίσκεψη και τα σημεία

ενδιαφέροντος – 50 φωτογραφίες, επεξεργασμένες, υψηλής ανάλυσης

 Βίντεο/reels από την επίσκεψη και τα σημεία ενδιαφέροντος -20

επεξεργασμένα / μονταρισμένα

 Δημιουργία υποτίτλων σε επιλεγμένο υλικό στην τουρκική, βουλγαρική

και ρουμανική γλώσσα και στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική προβολή αυτών

σε διαδικτυακές πλατφόρμες (Instagram)

Η ίδια απόφαση, που υπέγραφε ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης

Εμμανουήλ Ταπατζάς, ο οποίος δέχεται έντονη κριτική από τοπικά ΜΜΕ, προέβλεπε για την παραγωγή φωτογραφικού υλικού και σύντομων βίντεο και προώθηση στο διαδίκτυο τα εξής ποσά:

Παραγωγή φωτογραφικού/βιντεοληπτικού υλικού: 2.800 ευρώ

Προώθηση και προσαρμογή υλικού για ξένες χώρες: 1.000 ευρώ.


«Η δράση εντάσσεται στις υπηρεσίες διαφήμισης (CPV: 79341000-6 – 14.700 €) και στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (CPV: 32321300-2 – 3.800 €)» αναγράφει η απόφαση, κάνοντάς μας να αναρωτιόμαστε εάν υπάρχει τόση άνεση στα ταμεία της Περιφέρειας. Το θέμα πάντως ανέδειξε η τοπική ενημερωτική ιστοσελίδα rodopipress.gr, που δικαίως διερωτήθηκε:

«Πώς και γιατί επιλέχθηκαν οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι/παρουσιαστές; Ο Θέμης Γεωργαντάς, ο Δημήτρης Ουγγαρέζος και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έχουν υψηλή αναγνωρισιμότητα, όμως ποια είναι η εμπειρία τους στη τουριστική προβολή; Υπάρχουν μετρήσιμα παραδείγματα από προηγούμενες δράσεις τους που να αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά τους σε αντίστοιχα εγχειρήματα; Ποια ήταν η προηγούμενη επαφή τους με την περιοχή και πώς αξιολογήθηκε η επιλογή τους;».

Στην ίδια απόφαση υπήρχαν κι άλλες δαπάνες, όπως η δημιουργία σελίδας στο facebook και το Instagram που ανέλαβε η ίδια εταιρία, η οποία μεσολάβησε για την παρουσία των παρουσιαστών, με κόστος άλλα 6.200 ευρώ! Για να μην τα πολυλέμε, όλο το πακέτο της αμφιλεγόμενης διαφημιστικής εκστρατείας έφτασε τα 28. 000 ευρώ!

«Η δράση αυτή κόστισε 28.000 ευρώ, η οποία στο σύνολό της βασίζεται στις «υπηρεσίες» των influencers – παρουσιαστών. Παρά τη θεωρητική αξία της προβολής μέσω τηλεοπτικών και ψηφιακών μέσων, λείπει η παρακολούθηση συγκεκριμένων δεικτών (π.χ. αύξηση κρατήσεων, επισκεψιμότητα σε αξιοθέατα, επισκεψιμότητα σε ψηφιακά κανάλια). Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης της επιτυχίας της δράσης; Υπάρχει δέσμευση για δημοσιοποίηση αυτών των στοιχείων;» ρωτά δικαίως το rodopipress.gr.

Οπως και να ‘χει οι τρεις παρουσιαστές πέρασαν ένα διήμερο σαν πασάδες και όσον αφορά τη σπατάλη η διοίκηση του περιφερειάρχη Χριστόδουλου Τοψίδη και οι συν αυτώ αφήνονται στην κρίση των πολιτών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img
spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μαλέσκου – Δανιάς: Γάμος στο κενό

Ολοένα και βαθαίνει η κρίση στον γάμο της Ιωάννας...

Νέος χωρισμός στην ελληνική σόουμπιζ – «Δεν είμαστε πια μαζί»

Η τραγουδίστρια αποκάλυψε on camera τον χωρισμό της

Δεν είναι γνωστό μοντέλο αλλά η πανέμορφη κόρη Ελληνίδας πρωταγωνίστριας

Η όμορφη κοπέλα της φωτογραφίας είναι η κόρη της

∆εν ξέφυγαν από τη θάλασσα οι γιοι του ναυάρχου και βουλευτή Αποστολάκη

Δεν ξέφυγαν από τη θάλασσα οι γιοι του ναυάρχου...

Ιωάννα Μαλέσκου: Σε παράσταση άνευ συζύγου αλλά με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα

Μαζί στην TV, μαζί και στις κοσμικές εμφανίσεις η Ιωάννα Μαλέσκου και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας.

Παντρεύτηκαν λίγο πριν το μαιευτήριο – Λαμπερός γάμος στην ελληνική σόουμπιζ!

Οι δυο τους ενώθηκαν την Παρασκευή με τα δεσμά του γάμου σε μια λαμπερή τελετή, αλλά για λίγους κι εκλεκτούς.

Έφυγε η Ντάιαν Κίτον – Η γυναίκα που δεν ακολούθησε κανόνες αλλά τους έφτιαξε

Πέθανε η Ντάιαν Κίτον σε ηλικία 79 ετών στο σπίτι της στην Καλιφόρνια.