Eνας καταιγιστικός Λάκης Λαζόπουλος σε μια συνέντευξη-ποταμός για όλα: για τον Μητσοτάκη, που ανοίγει ένα μεγάλο νεκροταφείο για το 2030, καθώς η Ελλάδα ερημώνει από νέους, για την οργανωμένη κυβερνητική οργάνωση που κρύβεται πίσω από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, για τον Αδωνι Γεωργιάδη που τον αποκαλεί «Σινικό Τείχος του ψεύδους», για μια Αριστερά που εμποδίζει την πρόοδο, για τον πόλεμο που νιώθει ότι κάνει ο πρωθυπουργός με τους συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών, αλλά και για το φαινόμενο «Νεπάλ», υποστηρίζοντας πως πλησιάζει η ώρα που οι πολίτες θα βρεθούν έξω από τα σπίτια των πολιτικών που έκλεψαν και όχι έξω από το Σύνταγμα!

Ισως είναι η πρώτη φορά που ο πετυχημένος δημιουργός (που ανεβαίνει και φέτος στη σκηνή του θεάτρου Βέμπο με την παράσταση «Ενας ήρωας με παντούφλες», ενώ στις 29 Οκτωβρίου επιστρέφει στο Mega με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ») εκπέμπει ένα τόσο δυνατό, ένα εκκωφαντικό σήμα κινδύνου για όσα συμβαίνουν στον τόπο μας! Με τη Μαρία Ανδρέου να τον συναντά στο φουαγέ του Βέμπο για λογαριασμό του περιοδικού «Enjoy» της «κυριακάτικης δημοκρατίας», η συνέντευξη που έδωσε προκαλεί ήδη αίσθηση στην κοινή γνώμη! Η «Espresso» σταχυολόγησε τις ατάκες-φωτιά του Λαζόπουλου μέσα από τη συνέντευξη με την καλή συνάδελφο, με τις απαντήσεις που δίνει ο ίδιος σε καίρια ζητήματα να αποτελούν τροφή για σκέψη και προβληματισμό!
Οπως ήταν φυσικό, ο δημιουργός, που από την πρώτη στιγμή έχει πάρει θέση για το έγκλημα των Τεμπών, αναφέρθηκε στο τώρα δυόμισι χρόνια μετά την τραγωδία, λέγοντας μεταξύ άλλων: «Τα παιδιά που δολοφονήθηκαν στα Τέμπη δολοφονούνται κάθε μέρα. Η μνήμη τους. Επειτα από δυόμισι χρόνια δολοφονούνται συνέχεια. Νιώθεις το μίσος αυτής της κυβέρνησης και τα νεύρα που έχει με τους συγγενείς των θυμάτων. Νιώθεις ότι υπάρχει ένας πόλεμος του Μητσοτάκη με τους συγγενείς. Το καταλαβαίνεις. Γιατί να έχει πρόβλημα ένας πρωθυπουργός με τους συγγενείς των θυμάτων; Σάμπως τα θύματα αυτά ήταν αριστεροί; Ηταν το τρένο της Ζωής Κωνσταντοπούλου, του ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί πιέζουν τους συγγενείς έτσι; Δεν έχουν το δικαίωμα στην εκταφή; Τι θέλουν από τους γονείς; Να πάνε στα νεκροταφεία;

Να γίνουν η Αντιγόνη; Μας καλεί η Πολιτεία να γίνουμε Αντιγόνη επειδή ο βασιλιάς Κρέοντας δεν δέχεται τον άγραφο νόμο». Για να συνεχίσει: «Γιατί οι πολιτικοί να έχουν πολιτική ασυλία; Οποιος έχει ασυλία δεν είναι μέρος του δικαίου! Ο Ελληνας δυστυχώς όμως στις μέρες μας δεν έχει αντίσταση στη διαφθορά. Κουράστηκε, δεν έχει άλλες αντοχές, δεν ξέρω… Είναι έτοιμος να διαφθαρεί. Είναι έτοιμος να πουληθεί. Λαός έτοιμος προς πώληση! “Ελάτε να με αγοράσετε”»!
Σε ένα άλλο μέρος της καταιγιστικής συνέντευξή του αναφέρθηκε και στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, λέγοντας όμως πως «το σκάνδαλο είναι μια λέξη που μειώνει τη σημασία του εγκλήματος. Είναι μια λέξη που αφαιρεί την ουσία του εγκλήματος. Το ΟΠΕΚΕΠΕ δεν είναι σκάνδαλο. Είναι μια οργανωμένη εγκληματική οργάνωση, που λειτουργεί από πάνω προς τα κάτω, με απόλυτη συνείδηση, με απόλυτο πρόγραμμα διαφθοράς, με απόλυτο στρίμωγμα όποιου ανθρώπου φέρνει αντίρρηση, με ανθρώπους που μπαίνουν μέσα και μαθαίνουν το πλάνο. Είναι οργανωμένο έγκλημα. Κυβερνητική, εγκληματική οργάνωση. Δεν οργανώθηκε από κάποιον άλλον να πάρουν τα λεφτά της Ευρώπης.

Οι πολιτικοί μας πήραν τα λεφτά της Ευρώπης και αποφάσισαν να τα δώσουν σε δικούς τους, για να πάρουν και τις προμήθειές τους. Δεν μπορεί να συσταθεί στην κοινωνία μια εγκληματική οργάνωση, αν κάποιος πολύ υψηλά δεν τους έχει οργανώσει. Υπήρχαν χρήματα στον οργανισμό που δόθηκαν σε δικά τους άτομα, τα δικά τους άτομα έδωσαν σε συγγενείς και πάει λέγοντας. Ολοι τους ξέρουν πού πήγαν τα λεφτά. Οπότε είναι η μεγαλύτερη εγκληματική οργάνωση που έχει συσταθεί από τη γέννηση του ελληνικού κράτους, και αυτό έγινε το 2025! Δεν είναι σκάνδαλο, είναι εγκληματική οργάνωση, με κυβερνητική εποπτεία. Πήραν τα λεφτά της Ευρώπης και τα έδωσαν σε συγγενείς για να παίρνουν τις προμήθειές τους»!
Στην ερώτηση για το ότι ο ίδιος ως δημιουργός και ως άνθρωπος έχει δεχτεί πολλά πυρά αλλά, παρότι έπεσε, ξανασηκώθηκε, είπε με ειλικρίνεια πως έχει πάντα υπομονή και πως δεν μπορεί σε κάθε εποχή, για να την ικανοποιήσει, να ξεφεύγει από τους δικούς του κανόνες και άξονες και να γίνεται καραγκιόζης! «Δυστυχώς η αλήθεια πάντα κάθεται πιο πέρα και περιμένει να τη δεις. Δεν είναι μπροστά η αλήθεια. Μπροστά είναι οι γλείφτες. Μπροστά είναι οι καραγκιόζηδες. Μπροστά είναι ο Αδωνις. Πρέπει να σταματήσεις να βλέπεις τον Αδωνι για να δεις την αλήθεια. Ο Αδωνις είναι το Σινικό Τείχος του ψεύδους. Το βλέπεις από παντού. Εγώ δεν έκανα δεκάδες κωλοτούμπες για να υπάρχω. Αλλά όταν σταματήσεις να υπάρχεις, δεν θα υπάρχεις ποτέ. Δεν θα δημιουργήσεις ιστορία με την κωλοτούμπα. Θα γίνεις γραφικός. Μη νομίζει κανείς ότι επειδή βγαίνει στην τηλεόραση είναι κάποιος. Η σειρά όπου παίζει ο Αδωνις θα τελειώσει»!
Οσο για το κεφάλαιο Αριστερά; Ο ίδιος δεν έκρυψε τα λόγια του λέγοντας: «Το ΚΚΕ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΜέΡΑ25, εκτός από τη Ζωή που είναι πιο συγκεντρωτική ως άτομο, όλα τα υπόλοιπα πρέπει να αλλάξουν ηγεσίες. Να αλλάξουν πρόγραμμα, ηγεσίες και να δουν νέο κόσμο. Αυτή είναι η αιτία που δεν αναγεννιέται η Αριστερά. Η Δεξιά, από τη μεριά της, πρέπει να αποφασίσει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει για πολύ ακόμα το έργο της διαφθοράς. Θα φέρει την Ελλάδα σε κατάσταση Νεπάλ. Είναι τόσο προκλητικοί, χυδαίοι, αλαζόνες, που δεν έχω δει τόσα χρόνια τέτοια αμετροέπεια. Ακραίος λόγος. Οποιος βλέπει τηλεόραση σήμερα και τους ακούει οργίζεται. Στο Νεπάλ σπάσανε τα παλάτια και όχι τις τηλεοράσεις τους. Πλησιάζει η ώρα που οι πολίτες θα βρεθούν έξω από τα σπίτια των πολιτικών και όχι έξω από το Σύνταγμα. Θα βρίσκονται έξω από τα σπίτια αυτών που κλέψανε. Οι πολλοί με τους λίγους»!
«Ήρωας με παντούφλες» που δεν μασάει τα λόγια του
Μέσα σε όλα τα περί κοινωνίας και πολιτικής ο Λάκης Λαζόπουλος μίλησε και για το έργο «Ενας ήρωας με παντούφλες» (που ενσάρκωσε μοναδικά στο σινεμά ο Βασίλης Λογοθετίδης) σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπέζου, που ανεβαίνει και φέτος στο θέατρο Βέμπο, αλλά και για το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»!
«Το βασικό για μένα είναι ότι ήδη από εκείνη την εποχή σκιαγραφείται ένας ήρωας που γυρνάει στο σπίτι με παντούφλες και μας δείχνει ουσιαστικά την απελπισία ενός ανθρώπου που έχει μεγαλώσει, μένει τις περισσότερες ώρες μέσα στο σπίτι του, αυτός, η γυναίκα του και η κόρη του, και όλοι μαζί ζουν με την πενιχρή σύνταξη του στρατηγού και ήρωα του 1940. Ο ήρωάς μας τριγυρνά από δωμάτιο σε δωμάτιο με τις παντούφλες του. Αυτή είναι η εικόνα ενός ανθρώπου που έχει τελειώσει κατά βάση το δημιουργικό του έργο. Πίσω από την πρωτοβουλία που παίρνουν πολιτικάντηδες για να του φτιάξουν άγαλμα υπάρχει συμφέρον, αφού στην πραγματικότητα θέλουν να υπερτιμήσουν το άγαλμα και να τσεπώσουν εκείνοι τα χρήματα. Υπάρχουν πίσω από αυτό δόλος και κοροϊδία. Αυτή η κοροϊδία γίνεται και σήμερα»!
Οσο για το πώς βλέπει τα τα νέα παιδιά που έρχονται να τον δουν στο θέατρο ή στο τηλεοπτικό του «Τσαντίρι», τόνισε: «Τα παιδιά μας τα βλέπω να θέλουν να ζήσουν και να ζήσουν με χαρά. Θέλουν να ζήσουν χαρούμενα και ωραία, είναι νέοι και έχουν δικαίωμα σε αυτό. Νομίζω ότι αυτό που έχουν υποστεί, να έχουν ζήσει μαζεμένες όλες τις κρίσεις, Μνημόνια, πανδημία, οικονομική κρίση στην Ελλάδα και στο σπίτι τους, τους έχει φτάσει σε ένα σημείο που δεν ξέρουν τι να κάνουν. Οι νέοι μας δεν ζουν τα πιο ωραία τους χρόνια. Τα ζουν προβληματισμένα. Δεν είναι εύκολο να μεταναστεύεις και να φεύγεις από τη χώρα σου.
Και όταν φεύγουν, να τους λείπει η χώρα τους, αλλά να παραμένουν στο εξωτερικό γιατί έχουν καλύτερες απολαβές. Οι νέοι μας περνάνε ζόρικα. Η χώρα μας διώχνει τους νέους της. Ο Μητσοτάκης ανοίγει ένα μεγάλο νεκροταφείο για το 2030. Θα βάλει όλη την Ελλάδα μέσα στα επόμενα χρόνια. Αφού στη χώρα έχουν μείνει μόνο ηλικιωμένοι και οι νέοι που γεννάνε παιδιά έχουν φύγει. Ετοιμάζει τον κόσμο για ένα μεγάλο νεκροταφείο. Δεν μπορεί να κρατήσει κανέναν νέο άνθρωπο, δεν μπορεί να δημιουργήσει οικογένειες και προοπτική για τον τόπο. Οταν δεν έχεις τους νέους, δεν έχεις την προοπτική. Τι λογική έχει;»