Το «μεροκάματο» στα social media είναι πολύ καλύτερο από ό,τι θα πίστευε ο πολύς κόσμος. Δεν πρόκειται για ένα χόμπι ή για μια συνήθεια με την οποία απλώς «σκοτώνει» κάποιος τον χρόνο του ανεβάζοντας «διάφορα» στο διαδίκτυο.
Γιατί κάλλιστα μπορεί να εξελιχθεί σε κάτι πιο προσοδοφόρο. Βέβαιο θεωρείται ότι το μέσο έχει τη δύναμη να «εκτοξεύσει» ένα brand και -έμμεσα ή άμεσα- να αποφέρει χρυσά κέρδη, αν ξέρει κάποιος πώς να το αξιοποιήσει.
Το πρόσφατο παράδειγμα της instagrammer Ιωάννας Τούνη επιβεβαιώνει τη δυναμική του. Ως μέλος της νέας γενιάς influencers το άλλοτε μοντέλο του «My Style Rocks» αποτυπώνει την επιτυχία των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του μέσα από τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας του, που το καθιστούν ήδη… εκατομμυριούχο.

Σύμφωνα με τον ισολογισμό της εταιρίας της J. TOUNI Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, για τη χρήση του 2024, τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 2.063.213,53 ευρώ, αυξημένα σε ποσοστό 22,3% σε σύγκριση με το 2023, με καθαρά κέρδη μετά φόρων 1.541.461,62 ευρώ.
Τα προ φόρων κέρδη ξεπέρασαν τα 1.820.000 ευρώ και η καθαρή θέση της εταιρίας εκτινάχθηκε στα 2.475.112 ευρώ. Το συνολικό ενεργητικό ανήλθε στα 3.452.908 ευρώ, αυξημένο μάλιστα κατά 1.100.000 ευρώ μέσα σε μόλις έναν χρόνο. Οι ίδιες καταστάσεις δείχνουν ότι τα πάγια της επιχείρησης… πολλαπλασιάστηκαν από μόλις 5.847 ευρώ το 2023 σε 242.023 ευρώ το 2024, τα αποθέματα έφτασαν σε 232.680 ευρώ, από 2.800 ευρώ, και οι απαιτήσεις στα 2.134.184 ευρώ.
Τι ακριβώς επαγγέλλεται η κυρία Τούνη; Πριν από έναν δυο μήνες μόλις εξηγούσε ότι κάνει ούτε λίγο ούτε πολύ… τέσσερις διαφορετικές δουλειές, χωρίς ωράριο, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο απάντηση σε σχόλια όσων την «κατηγορούσαν» ότι δεν εργάζεται. Σε βιντεάκι που είχε αναρτήσει στο TikTok είχε αναφέρει τον Αύγουστο: «Δουλεύεις; Ναι, έχω μια επιχείρηση με ρούχα, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, είμαι διαφημίστρια και full time job mommy. Aρα δεν έχεις κανονική δουλειά. Τι εννοείς; Πρακτικά έχω τέσσερις διαφορετικές δουλειές, χωρίς ωράριο, και δουλεύω κάθε μέρα, όπου και αν βρίσκομαι. Σιγά αυτά δεν είναι κανονική δουλειά. Κι όμως όλα τα παραπάνω είναι “κανονική δουλειά” και μάλιστα όλες αρκετά απαιτητικές. Κόβω τιμολόγια, πληρώνω Eφορία, τι εννοείς ότι δεν είναι δουλειά; Ακούγονται πολύ εύκολα, όλοι μπορούν να τα κάνουν».
Οι… ισολογισμοί της επιχείρησής της δικαίωσαν τους ισχυρισμούς της, καθώς, πέρα από τον κύκλο εργασιών της από δραστηριότητες όπως η παροχή υπηρεσιών διαφήμισης και προώθησης προϊόντων, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το χονδρικό και λιανικό εμπόριο οπτικών ειδών,
η παροχή δικαιωμάτων franchise, οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, ακόμα και οι επενδύσεις σε ακίνητα συνοψίζουν την «απόδοση» του brand Touni στην αγορά, με περιθώριο καθαρού κέρδους για την J. TOUNI ΜΙΚΕ που δεν πετυχαίνουν ούτε οι μεγαλύτεροι… πολυεθνικοί όμιλοι: 75%, με την υπογραφή της διαχειρίστριας Ιωάννας Τούνη!