Το φιλμ «Αρκάντια» του Γιώργου Ζώη, με πρωταγωνιστές τους Βαγγέλη Μουρίκη και Αγγελική Παπούλια, βάζει πλώρη για τα Οσκαρ ως επίσημη υποψηφιότητα της χώρας μας στην 98η διοργάνωση του θεσμού, στην κατηγορία Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας. Οπως αναφέρει το υπουργείο Πολιτισμού σε σχετική ανακοίνωσή του, πρόκειται για «μια ταινία άρτια, η οποία φέρει διακριτό στίγμα, χωρίς να υστερεί ως προς την παράμετρο της ελληνικότητας, ενώ εκπροσωπεί τον σύγχρονο ελληνικό κινηματογράφο και απολαμβάνει διεθνή ορατότητα, λόγω της συμμετοχής της σε σημαντικά διεθνή φεστιβάλ».

Η πλοκή στο φιλμ «Αρκάντια» («Arcadia») αρχίζει με ένα θανατηφόρο τροχαίο που διαταράσσει την καθηλωτική σιωπή ενός παραθαλάσσιου θέρετρου. Ο Γιάννης και η Κατερίνα φτάνουν για να αναγνωρίσουν το θύμα, αλλά σύντομα βυθίζονται σε μια μυστηριώδη αλυσίδα αποκαλύψεων που αφορούν τόσο τη ζωή του θύματος όσο και τη δική τους. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βερολίνου και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές. Κέρδισε, μεταξύ άλλων, το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Sarajevo Film Festival, Βραβείο Ανδρικής Ερμηνείας στο Hong Kong IFF για τον Βαγγέλη Μουρίκη, και φυσικά τρία κορυφαία βραβεία στα φετινά Ιρις της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου: Σκηνοθεσίας, Καλύτερης Ταινίας Μυθοπλασίας και Σεναρίου (μαζί με την Κωνσταντίνα Κοτζαμάνη).

Η ανακοίνωση ότι το «Αρκάντια» του Γιώργου Ζώη είναι η επίσημη πρόταση της χώρας μας για τα Οσκαρ σκόρπισε χαμόγελα στους συντελεστές του φιλμ και στους ανθρώπους του περιβάλλοντος του σκηνοθέτη. Εκείνη που πανηγύρισε πιο πολύ απ’ όλους βέβαια ήταν η σύντροφός του Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, η οποία συνεχάρη και δημόσια τον αγαπημένο της μέσα από το Instagram.

Η πρωταγωνίστρια και ο σκηνοθέτης, παρότι κρατούν χαμηλό προφίλ σε ό,τι αφορά την προσωπική τους ζωή, δεν κρύβουν τη σχέση τους. Εχουν εμφανιστεί μαζί σε πρεμιέρες και φεστιβάλ τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με τη Χριστίνα Χειλά Φαμέλη να μοιράζεται με τους διαδικτυακούς φίλους της κοινές φωτογραφίες της με τον Γιώργο Ζώη. Η ίδια μάλιστα έχει μιλήσει με υπερηφάνεια για τον σκηνοθέτη της καρδιάς της, χαρακτηρίζοντάς τον «έργο τέχνης από μόνο του».
