Επίδειξη νεοπλουτισμού(;) από την Αννα Βίσση, που, σε αντίθεση με την περσινή της συναυλία στο Καλλιμάρμαρο, εμφανίστηκε επί σκηνής (στο φετινό διήμερο «πάρτι» της στον ίδιο χώρο) κρατώντας… χρυσό μικρόφωνο, με τη… φαραωνική εικόνα της να συμπληρώνεται από τη χρυσοπoίκιλτη φόρμα που στην ούγια έγραφε «Dolce & Gabbana»!

Και μπορεί 120.000 θαυμαστές της να την αποθέωσαν το Σαββατοκύριακο, μεταξύ τους υπουργοί (όπως ο υφυπουργός Μεταφορών Κώστας Κυρανάκης) και εφοπλιστές (όπως ο καπετάν Γιάννης Κούστας), όμως άλλες τόσες χιλιάδες, που η αγωνία τους είναι αν θα βρούνε τον τρόπο να γεμίσουν μια σακούλα σούπερ μάρκετ και όχι αν θα προλάβουν να αγοράσουν εισιτήριο για τη συναυλία, μάλλον… ξινίζουν με την εικόνα νεοπλουτισμού που τρώνε στη μάπα…
Κι αν ο νεοπλουτισμός της Βίσση ήταν το… κερασάκι στην τούρτα των sold out συναυλιών της, ολόκληρη η… τούρτα είναι το ίδιο το Καλλιμάρμαρο με την τόσο μεγάλη ιστορία που κουβαλά. Ενα Καλλιμάρμαρο που υπάγεται στη Γ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, με προϊσταμένη αρχή την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, της οποίας πρόεδρος είναι ο Ισίδωρος Κούβελος!
Και το λέμε αυτό καθώς το στάδιο τείνει τα τελευταία χρόνια να γίνει… κάτι από μεγάλη πίστα της Αθήνας, με τέτοιου είδους συναυλίες πασπαλισμένες με χρυσόσκονη, λαμέ και σουξέ! Λαμέ που «κλέβουν» τη λάμψη και την αίγλη του σταδίου (όταν ειδικά δεν την κρύβουν φαραωνικές κατασκευές, σαν αυτήν που είχε φτιαχτεί στα τέλη Μαρτίου για event της Coca-Cola, με την τότε αποκάλυψη της εφημερίδας «δημοκρατία» να προκαλεί σάλο)! Μήπως λοιπόν θα πρέπει να μπει ένα «φρένο» σε τέτοιου είδους συναυλίες και να αναθεωρήσει η Πολιτεία και οι αρμόδιοι φορείς τη χρησιμότητα και την «αποστολή» του ιστορικού αυτού μνημείου;