Αποθέωση για τον Γιώργο Λάνθιμο και τη μούσα του Εμα Στόουν στην παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας «Bugonia» στο 82ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας, με το κοινό επί σχεδόν επί επτά λεπτά να χειροκροτά όρθιο τους συντελεστές του νέου κινηματογραφικού αριστουργήματος του Ελληνα σκηνοθέτη με την παγκόσμια καριέρα στον χώρο της βιομηχανίας του θεάματος!
Μάλιστα, σύμφωνα με το «Variety», την ώρα που το κοινό αποθέωνε παραγωγούς και καστ, η Έμα Στόουν (με τον σύζυγό της Ντέιβ ΜακΚάρι να κάθεται πίσω της) δάκρυσε από χαρά και στη συνέχεια ξέσπασε σε γέλια όταν είδε έναν θαυμαστή της να κρατά πλακάτ που έγραφε: «Έμα, θέλεις να χορέψεις μαζί μου;» Συνεχίζοντας να υποκλίνονται, ο σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί Τζέσι Πλέμονς, Σταύρος Χαλκιάς, Εϊνταν Ντέλμπις και Αλίσια Σίλβερστοουν αποχώρησαν από την αίθουσα, κρατώντας ο ένας τον ώμο του άλλου, σχηματίζοντας μια αλυσίδα, θέλοντας ίσως να περάσει και ένα μήνυμα αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό!

Αλλωστε είχε προηγηθεί η εμφάνιση του Γιώργο Λάνθιμου με καρφιτσωμένη στο καφέ σακάκι του μια κονκάρδα με τα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας, κίνηση που δεν έμεινε ασχολίαστη από πολλούς παρευρισκομένους! Μην ξεχνάμε πως ο Ελληνας σκηνοθέτης ανήκει στην κίνηση των 400 δημιουργών που τον περασμένο Μάιο συνυπέγραψαν επιστολή ενάντια στη γενοκτονία του παλαιστινιακού λαού από το Ισραήλ και γνώριζε πολύ καλά πως η εικόνα του με τη σημαία της Παλαιστίνης στο πέτο του σε ένα από τα σημαντικότερα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου θα έκανε τον γύρο του κόσμου!
Οσο για το στιλιστικό κομμάτι της εμφάνισης της εκθαμβωτικής Εμα Στόουν; Η διάσημη πρωταγωνίστρια επέλεξε μία ξεχωριστή μάξι λευκή δημιουργία Louis Vuitton με λεπτές τιράντες και ασημένιες λεπτομέρειες. Το μακιγιάζ της ήταν σε φυσικούς τόνους, ενώ ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με ένα εντυπωσιακό δαχτυλίδι κοκτέιλ.
Η καλτ κορεάτικη παραγωγή του 2003 που ενέπνευσε τον «Mr Κυνόδοντα»
Το «Bugonia» (ο όρος προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις «βοῦς» (βόδι) και «γένεσις» (γέννηση) ή «γόνος» (γόνος, απόγονος) και συνδέεται με μια αρχαία πεποίθηση για τον τρόπο αναπαραγωγής των μελισσών, η οποία συναντάται και στα γραπτά του Ρωμαίου ποιητή Βιργιλίου, σύμφωνα με την οποία οι μέλισσες μπορούν να αναπαραχθούν από το σώμα μιας νεκρής αγελάδας) είναι εμπνευσμένο από την κορεατική ταινία επιστημονικής φαντασίας του 2003 «Save The Green Planet!», σε σκηνοθεσία Jang Joon-hwan, και παρουσιάζει μια φρέσκια ματιά σε ένα σενάριο του Γουίλ Τρέισι, που ενθουσίασε τον Γιώργο Λάνθιμο πριν από τρία χρόνια.

Η ταινία αφηγείται την ιστορία μιας ισχυρής CEO, που απάγεται από δύο νεαρούς συνωμοσιολόγους, οι οποίοι πιστεύουν ότι είναι εξωγήινοι και ότι εκείνη έχει σταλεί στη Γη για να καταστρέψει τον πλανήτη. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ο Ελληνας σκηνοθέτης περιέγραψε την ταινία ως μια αντανάκλαση της εποχής μας, υπογραμμίζοντας ότι πολλά από τα δυστοπικά στοιχεία που παρουσιάζονται δεν είναι φανταστικά, αλλά καθρέφτης της πραγματικότητας. «Η ανθρωπότητα θα αντιμετωπίσει μια κρίσιμη στιγμή πολύ σύντομα» τόνισε αναφερόμενος στις τεχνολογικές προκλήσεις, στην Τεχνητή Νοημοσύνη, στους πολέμους, στην κλιματική αλλαγή και την αδράνεια απέναντι στα παγκόσμια προβλήματα.